United States
Cascade Creek

Durango

April 15, 2023 in the United States ⋅ ☀️ 3 °C

We zijn een paar dagen in Durango geweest. Een plaats dat bekend staat om het historisch centrum. Hier is veel te zien in het Western thema. We hebben o.a. de Main Avenue bezocht.
      De dag daarna hebben we een rit gemaakt in een historische stoomlocomotief. Deze rit tussen Durango en de Cascade Canyon komt langs de Animas River en de San Juan Mountains. We reden op sommige plekken echt strak langs de bergen en op andere momenten keken we diep de rivier in. Fantastisch om mee te maken🤩.
      Bij Cascade Canyon zouden we een uurtje uit de trein kunnen om de omgeving te bekijken. Dat uurtje werd iets langer; locomotief kapot. We kwamen niet meer vooruit. Roy heeft nog geprobeerd de locomotief aan te duwen, maar hij had helaas net te weinig kracht🦸😜. Er zat niks anders op dan wachten op een andere trein. (Zijn we een keer niet met de NS, rijden de treinen alsnog niet optijd😅). Samantha genoot tijdens het wachten van warme chocolademelk en Roy natuurlijk van een halve liter cola. Weer een hele ervaring!

Cascade Creek