United States
Geneva

Lang leve de Walmart 🐢

April 11 in the United States ⋅ ☀️ 17 °C

Vanmorgen worden we wakker op het parkeerterrein van de Walmart. Dit is een grote winkelketen en je mag hier gratis op het parkeerterrein overnachten met je camper. Los van de prima wifi heb je er verder niets maar we hebben alles bij ons wat we nodig hebben en zodra je de gordijntjes dicht doet merk je niet meer dat je op een parkeerterrein staat. Omdat we een overnachting hebben bespaard gunden we onszelf 10 dollar om wat lekkers te kopen en hebben we weer een filmavond gehouden. Daarna hebben we de slaap opstelling voor een nachtje gewijzigd want het 'grote' bed is te kort en ik slaap erg slecht dus ik heb met Lynn gewisseld. Heerlijk geslapen! Na een snelle douche en een bakje koffie rijden we weg terwijl Lynn nog even verder slaapt. We zitten nog vol van het snoepen tijdens de filmavond dus we ontbijten later. Als we een ontbijt spot zoeken rijden we de grote weg af langs de Alabama rivier. Opeens rem ik erg hard en rijdt ik een stukje terug want er zat een schildpad midden op de weg. Annika stapt snel uit om hem aan de kant te zetten en....dan gebeurd er iets heel zielig. Een auto achter ons rijdt om ons heen, KRAK, precies over de schildpad heen!! Met een sip gezicht vol ongeloof komt Annika weer de camper in.Read more

Geneva County, Geneva, مقاطعة جنيف, Дженива, জেনেভা কাউন্টি, Condado de Geneva, Geneva konderria, شهرستان گنوا، آلاباما, Comté de Geneva, Geneva megye, Ժնև շրջան, County Geneva, Contea di Geneva, ジェニーバ郡, Geneva Kūn, Hrabstwo Geneva, Comitatul Geneva, Округ Џенива, Женіва, جنیوا کاؤنٹی، الاباما, Quận Geneva, Condado han Geneva, 杰尼瓦县