United States
Girard Ridge

Dag 67, Tunnelvisie

July 4, 2022 in the United States ⋅ ⛅ 16 °C

Vandaag is niet veel anders dan gisteren, ik loop uren achtereen door de ‘groene tunnel’. Begrijp me niet verkeerd, ik heb dit veel liever dan een afgebrand bos, maar het is weinig indrukwekkend.

Het pad vandaag is veelal op de bergwand, een kant van me gaat vrijwel verticaal omhoog de ander kant verticaal omlaag. Nog steeds omgeven door bomen en struikgewas. Waar ik gisteren nog enkele keren van een uitzicht kon genieten lijkt dat vandaag ook niet aan de orde. Ik moet er op wachten tot aan het eind van de dag, inmiddels ben ik totaal de richting kwijt. Het pad gaat oost, west, noordwaarts, omhoog en omlaag. Alle eikpunten die ik had zijn verdwenen, alsof ik in een nieuwe wereld terecht ben gekomen nu ik weer verder dan 50m voor me uit kan kijken.

Ik heb kamp gemaakt op 10km van de weg die me in het volgende dorp kan brengen. Hoewel ik niet van plan ben om er lang te blijven staan er morgen toch iets minder kilometers op het programma. Een beetje een rustdag 😉.

👋👋

Girard Ridge