Estados Unidos

Viajantes neste local
    • Dia 64

Acadia Nationalpark

5 de agosto de 2023, Estados Unidos ⋅ ☀️ 21 °C

Nachdem mr gester mitem Bus über Bangor ufe KOA-Camping uf dr Mount Desert Island si gfahre, heimer hüt dr Acadia Nationalpark erkundet. Mir hei auso üsi Veloschueh gäge d Wanderschueh tuuschet - oder eifach die einzige Schueh abhaute womer drbi hei😅 und si mitem Bus nach Bar Harbor und witer i Park gfahre. S Busnetz isch erstuhnlech guet usbout und gratis für aui wo e Nationalparkpass chaufe. Eigentlech si es paar chürzeri gmüetlechi Spaziergäng ufem plan gstange. Am Schluss ischs glich eher e chlini Wanderig worde. Aber fürd Ussicht ufd Seeä und s Meer het sechs glohnt.
      Denn heimers üs in Bar Harbor no chli guet loh go und zum Abschluss s türste Glace ever (27 Dollar für 2 Glace) gässe.
      Eigentlech heimer am nöchste Tag mitem Bus wöue retour uf Portland fahre. Mir hei aber nid realisiert, dass der Bus vo Bar Harbor uf Bangor am Sunti nid fahrt. Es Uber heimer au nid gfunge. Zum Glück simer am Obe vorhär scho mit üsne Cabin-Nochbere bim Popcorn mache ufem Füür is Gspräch cho und mir hei gwüsst, dass si i die glichi Richtig gö. Si hei ihre Pickup komplett umgruumt, das mir au no Platz finge und hei üs bis zum Busterminal in Bangor gfahre.
      Leia mais

Você também pode conhecer este local seguindo os nomes:

Long Heath

Junte-se a nós: