United States
Man Eaten Lake

Dag 71, Horden lopen

July 8, 2022 in the United States ⋅ ☀️ 19 °C

Terwijl ik mijn spullen inpak komt het hertje van gisteren nog even kijken of alles naar wens was deze nacht. Zeker, rustig kunnen slapen.

De dag begint met een flinke dosis ochtendgymnastiek in de vorm van horden lopen. Het hele pad is bezaaid met omgevallen bomen en dat voor enkele kilometers. Ik ga erover, eronder en er omheen. Dit wordt een lange dag als het zo doorgaat.

Ik heb vrijwel de hele dag uitzicht op de bergen in de verte, het pad kronkelt zich aardig door de bergen heen vandaag waardoor ik ook continu op een andere bergketen uitkijk. Gelukkig maar, het is verder een zware dag, grote delen van het pad zijn grove stenen wat niet makkelijk loopt. En na de lunch is het ronde twee wat betreft horden lopen.

Morgen daal ik hard af richting Seiad Valley, het laatste dorp in California. Het pad gaat door het dorp, dus dat verstoort mijn mini missie niet. Ik ga enkel aan voor een cola en snack en Ik hoop dat mijn nieuw paar sokken daar inmiddels ook zijn. Ik loop nu al een tijdje op één paar, die ik dus ook niet vaak kan wassen. Dat geeft wat frictie op mijn voeten, hopelijk kan ik dat verhelpen als ik er een tweede paar bij heb.

👋👋

Man Eaten Lake