United States
Pond Ridge

Til Shenandoah Skyline Drive

July 8, 2022 in the United States ⋅ ⛅ 22 °C

Vi fik de bedste øl og Mexi mad i Charlottesville. Næsten det bedste på hele ferien😋
      Vi gav os god tid til morgen på førstesalen i nogens hus😂 alt var øko og vegan😇 Jeg lavede røræg. Fra øko/friland naturligvis. Alt sæbe, alt i køleskabet og tørvarer var øko/vegan😉 Sengetøjet lugtede også uden parfume😝 Dennis kan ikke lugte noget som helst - hvilket vi fik testet og afsløret senere på dagen.
      Vi kørte afsted fra villakvarteret op på Skyline Drive, som lå en halvtime væk. Vi havde 105 mils foran os på “bjergets” tinde. (Når Alperne er ens andet hjem er 1250 meter over havet jo ingenting😉) jeg så 4 rådyr🦌🦌🦌🦌 Ingen bjørne. Pludselig kørte vi forbi 2 gamle mænd der blaffede(Vandrere) vi tog en rask beslutning og samlede dem op. Føj de stank😖 De sagde det selv at vi skulle kører med åbne vinduer😉 De var mega taknemmelige - vi kørte dem til en lille by nede af bjerget. (Ca. 20-30 km. t/r) Jeg kunne lugte de 2 gutter resten af dagen i bilen, Dennis kunne ikke🤣
      Vi var ved at gå lidt “kolde” på hvad vi skulle næste nat og om vi skulle køre helevejen igennem. Men pludselig kom vi til et fedt sted, lige på toppen med ledige hytter og vi kastede os ud i en hytte fra 1939😳 Hvor en smart mand (og Præsident Herbert Hoover) i 1929 tænkte at de rige byboere ville tilbringe en ferie i naturen. Og han havde jo ret👍🏻 Hytten lugtede lige så gammel🙃.
      Vi gik op til en restaurant som hørte til området. Jeg fik risengrød med rejer, pølser og bacon😳🇺🇸🇺🇸 Shrimps and Grits. Det smagte nu godt😁
      Og med denne sjove dag er at Rasmus ringede at han og Johanna havde fået en 3 værelses lejlighed i Køge marken. SÅ fedt for dem👍🏻

Erst einmal aufwärmen.

May 9, 2018 in the United States ⋅ 🌙 7 °C

Ich bin immer noch sehr müde, aber ich konnte in dem anderen Auto einfach besser schlafen.
      Hier habe ich in verschiedenen Positionen versucht zu schlafen, aber in den letzten 6 Stunden habe ich es nur geschafft 2:15 Std zu schlafen.
      Aber es wurde bei den ersten Versuchen zu. Unbequem und beim letzten Versuch einfach zu kalt.

Daher geht es jetzt erst einmal ein Stück weiter.

Auf dem Weg nach Richmond/Virginia um liebe Freunde aus der Kirche zu treffen.

Pond Ridge