Bocas Del Toro, Panama

March 7, 2015 in Panama ⋅ ⛅ 0 °C

We zijn al meer dan 2 maanden verder en we komen aan in ons 6e en laatste land in Midden Amerika, Panama. We gaan gelijk door een eilandengroep aan de caribische kust. Jullie raden het vast al... mooie parel witte stranden, elke dag kip op het menu, dolfijnen die vlak langs onze boot zwemmen, echt heerlijk dus.

Fotos hebben we niet, het Panamese gezin dat achter ons zat in de bus dacht dat ze meer hebben aan onze vakantie fotos dan wijzelf, dus toen de kids ons aan het afleiden waren hebben papa en mama onze camera uit de tas gepakt, het zijn gelukkig alleen de bocas foto's waar we geen back up van hebben. Beetje jammer maar dat risico loop je nou eenmaal als je aan het reizen bent, denken we dan.

Gelukkig krijgen we bericht waar we vrolijk van worden. Priscilla en Ferryn komen op bezoek. De laatste week in Panama komen ze kijken of het backpack leven hun ook bevalt. Om in de smaak te komen hebben we alvast een 4 sterren hotel geboekt in Panama city! Haha.. wat zullen we daarvan gaan genieten.