• Day 78

Panama-city, Panama

March 19, 2015 in Panama ⋅ ⛅ 30 °C

Met de nachtbus komen we aan in Panama-City. Wat een heerlijke stad. Wij slapen in het oude centrum. Het is een mooi oud centum, waarbij je op elke hoek word verrast door een mooi pleintje of gebouw. En we zijn onder de indruk van de skyline en de parken. We wandelen de hele stad door eten de specialiteiten van de stad.. cevice ( rauwe vis.. jaa zelfs Sab vind het lekker ) en gefrituurde kip en we komen uiteraard ook in minder goede buurten terecht het valt ons op dat er in de goede buurten veel politie rond loopt en dat de sfeer direct veranderd zodra ze er niet meer zijn. Op de volgende dag hebben we lang gewacht.. we halen Pris en Ferryn op van het vliegveld. We huren een auto en we rijden direct naar het mooiste gedeelte van de stad om te genieten van onze heerlijke hotelkamer en zwembad met uitzicht. De volgende dag rijden we nadat we veelste veel gegeten hebben van het hotel ontbijt buffet, naar het strandplaatsje Santa Catalina. Waar we nu aan het chillen zijn in een hangmat. 32 graden.....Read more