Sydney

December 31, 2015 in Australia ⋅ ⛅ 24 °C

Als we dan toch in Australie zijn, is er maar een ( juiste ) plek om oud en nieuw te vieren.. Sydney! We zeggen ons comfortabele leven in Melbourne gedag en we gaan weer het werkeloze leven in opzoek naar avontuur :-).

We vliegen de 31ste naar Sydney om de 1ste door naar Perth te vliegen. Want een hotel in Sydney betalen deze nacht is niet te doen als je werkeloos bent ( dat is weer de andere kan van de medaille )

Fida en Ryan zijn eerder aangekomen in Sydney en hebben een super spot uitgekozen om het vuurwerk te bekijken. Het vuurwerk stelt ons niet teleur. Het is ontzettend indrukwekkend en net wanneer je denkt dat het niet mooier kan worden, wordt het toch nog mooier dan het al was.

Maarja toen was het kwart over 12 en in tegenstelling tot Amsterdam.. lijkt het wel alsof iedereen zo snel mogelijk naar huis rent.. En wij maar denken dat we de hele nacht kunnen partyen om de volgende dag weer terug te vliegen.. Maar onze buurman van het vuurwerk bekijken biedt ons een slaapplek aan, onze held van de avond.

We nemen de toeristische route naar zijn huis en varen 's nachts op de ferry het kanaal over. Het was weer een top avond. De volgende dag hebben we nog een ferry rit gedaan en de lekkerste fish en chips van Sydney gegeten, daarna vliegen we naar Perth.