Satellite
Show on map
  • Day 111

    Darwin

    April 17, 2017 in Australia ⋅ 🌙 25 °C

    We komen aan in ons rustige hostel in Darwin. Iedereen kent elkaar en er is elke avond wel een groepje om te drinken en te praten. Mijn plan is om werk te zoeken maar omdat het nog steeds wetseason is lukt dat niet.. Ik ben een weekje hier samen met Antoinne. Julia is na een dag naar Bali gevlogen. Antoinne gaat daar na deze week ook heen. We gaan een paar keer uit met onze Franse vrienden van eerder en de rest van de tijd chillen we in het hostel.

    Na een tijdje weet ik niet zo goed wat ik moet doen.. Er is geen werk en verder rijden is ook zonde want de coole national parks zijn nog niet open door de regen. Ik besluit twee dagen van te voren ook maar naar Bali te gaan, het is niet zo duur en ik kan de auto kwijt op het vliegveld. Ik boek dezelfde vlucht als Antoinne en blijf er 27 dagen.

    We vliegen om 06:50 am en de avond van te voren pakken we last minute de backpacks in en rijden naar het vliegveld. We slapen wat en dan is het tijd om te boarden. De vlucht is vreselijk, twee en een half uur wakker gehouden door krijsende kinderen. Maar dan ben je opeens in Bali 🙂
    Read more