• Day 71

02.11.2016 Grenzübertritt Laos-Kambodsch

November 2, 2016 in Cambodia ⋅ ☀️ 30 °C

Da mir ois ned na meh hend welle abzocke lah wiemer sowiiso scho wird am usgwählte Grenzübergang Laos-Kambodscha, hend mir de Grenzübergang nach Kambodscha uf eigni Fust übernah und sind ned wie alli andere mitere organisierte Tour nach Kambodscha ufbroche..
    Dejenige Grenzübergang isch bekannt, dass jede nachli wil epis chene i die eigni Täsche stecke.. Segs mit Weekendzueschlag, Gsundheitscheck oder sustige Service-Gebühre, da wennd natürli au Tourverastalter nachli verdiene..

Drum hemr ois früeh am Morge ufgmacht..Zerscht mitm Boot zrugg as Festland, den mitm TukTuk at Grenze (dRädli vom TukTuk hend unterwegs zwüschezytlich mal grüücht und hend mit Wasser messe begosse werde🙈 aber.. mir sind guet ade Grenze acho ;) ), zFuess a die bede Grenzposte und über dGrenze und den wiiters mitm Bus in Kambodscha selber :)

Nachere lange Reis sind mir den schlussendli erschöpft und müed in SiemReap acho :)