Satelliitti
Näytä kartalla
  • Päivä 105

Nog maar een dagje dan...

23. lokakuuta 2015, Kiina ⋅ 🌫 26 °C

Gister was het teveel van het goede om alles te bekijken. Daarom hebben we gister meteen weer twee toegangskaarten gekocht voor dit bijzondere park. We besluiten om niet weer om 06:15 uur de wekker te zetten, blijft ook wel een beetje vakantie ;) Uiteindelijk gaan we om 11:00 uur richting het park. Geen kip te bekennen bij de ingang! Blijkbaar trapt iedereen in het 'begin vooral heel vroeg'-verhaal. We lopen zo naar binnen en zo een busje in. We willen vandaag het beginstuk van park bekijken; zeg maar, tot waar we gister gekomen zijn. Het irritante is dan wel dat je eerst helemaal naar het einde moet en dan weer terug richting het begin van het park. Het is dan ook 13:00 uur als we een keer kunnen gaan lopen. Ook vandaag worden we keer op keer getrakteerd op bijzonder mooie uitzichten. Het water varieert van diepblauw tot groen en de blaadjes aan de bomen kleuren van goud via geel en oranje naar rood. Je kunt blijven fotograferen... Bijkomend voorbeeld van het vandaag gekozen pad is dat de Chinezen zich voornamelijk van busstop naar busstop verplaatsen en niet de complete route lopen. We kunnen zo dus wat meer ongestoord van de omgeving genieten!Lue lisää