Satelliitti
Näytä kartalla
  • Päivä 104

Leaf Peepers

22. lokakuuta 2015, Kiina ⋅ ⛅ 10 °C

De Lonely Planet raadt aan om 'een paar minuten nadat het park open gaat, naar binnen te gaan'... Dit is om 07:00 uur. Ons wekkertje ging dus om 06:15 uur af. Beetje te vroeg dus voordat we de deur uit waren was het 07:40 uur. Het getoeter van bussen tijdens ons ontbijtje was al een mogelijke indicatie, maar buiten gekomen zien we een file van tourbussen vol Chinezen. Gelukkig moeten tourgroep Chinezen eerst instructies krijgen. Met onze reeds gekochte kaartjes werken we ons een weg tussen de groepen door naar de poortjes. Eenmaal binnen lijnen we met z'n allen op voor de bus. Het park is enorm en de bussen brengen zoveel mogelijk mensen zo snel mogelijk, zo ver mogelijk weg. Achterin het park begint onze ontdekkingstocht. De zon piept voorzichtig over de bergen en laat de prachtige meren, watervallen en herfstbladeren oplichten. De ene plek is nog mooier dan de andere. Zo is de herfst geen straf. In het park proberen we een rijstgerecht dat verwarmd wordt met een heat pack; even wachten tot je bakje begint te stomen en klaar is de lunch.. Prima!
    We sluiten de avond af in Star café met pizza :)
    Lue lisää