Satellit
Auf Karte anzeigen
  • Tag 128

"Niet eens in Dehli"-Belly

15. November 2015 in Nepal ⋅ ☁️ 19 °C

De afgelopen dagen hebben we erg weinig ge-post, met name omdat we de afgelopen dagen niets hebben gedaan. De reden hiervoor is dat Michelle's ingewanden hebben besloten om de Annapurna trekking tot nader bericht op te schorten. Ze begint weer kleur te krijgen ;) dus lijkt het over te gaan. We hadden verwacht dat we misschien in India zo beroerd zouden zijn, maar het kan dus blijkbaar ook in Nepal. Gelukkig hebben we een prima kamer en een hotel met binnentuin, dus we kunnen relaxt een boekje lezen of (ivm de ellendige aanslagen in Parijs) een beetje TV kijken. Eerst moeten we weer een beetje fit zijn, dan gaan we pas de bergen in. We zijn blij dat we een visum voor drie maanden hebben genomen. Anders hadden we misschien op hete kolen gezeten om snel de trekking te doen voordat we weer verder moesten. Nu hebben we tijd zat. Het enige waar we rekening mee moeten houden is dat het steeds kouder zal worden in de bergen. Maar er zijn genoeg winkels waar je voor weinig geld dikke slaapzakken en warme kleding kunt kopen of huren. Kortom, we zien het wel.Weiterlesen