• Day 8

Den8 Cesta domov

September 3, 2016 in Slovakia ⋅ ⛅ 25 °C

Skore vstavanie, ranna hygiena a balenie. Pomedzi to rychle ranajecky od Mati a vlacenie veci do aut. Posledny smutny pohlad do mariny a na nasu Nesku. Odchod :-( Minanie zbytku penazi na trhu (domaci olivovy olej, cerstve figy, mandle, prsut), dotankovanie auta, nakup pitiva na dlhu cestu a o 9:18 vyrazame domov. Nasa posadka opat v zlozeni ja, Rebeka a Miso. Cesta prebiaha vcelku v pohode, zapchy nas uspesne obchadzaju obcas my ich (napr. spravnymi rozhodnutiami na mitnici). Dali sme iba jednu prestavku, hned za mitnicou, co sa ukazalo ako velka chyba. Prostredie hruza, jedlo este vacsia :-(, ani sme nedojedli. Tak sme co najskor opat na ceste. Vsetko prebieha aj nadalej OK. Zdrzanie iba na Slovinskych hraniciach, kde sa nam dokonca zacal prehrievat motor (toto sa nasej audinke este nikdy, nikdy nestalo), ale aj toto sme uspesne zvladli a o 16:48 sme na rodnej hrudi :-) Miso dopraveny domov, aby vcas stihol pripravy na ucast na svadbe. My s Rebekou sme uz iba natankovali a potom nasledovalo slavnostne zvitanie navrativsich sa morskych vlkov so zbytkom familie.

Adriatic Sailing ’16 je za nami. Dakujeme Poseidonovi, krasnemu pocasiu, nasmu kapitanovi a celej super posadke :-). Nadherne zazitky nam ostavaju a uz teraz sa tesime na buducorocny sailing. Sailingu zdar a dobry vietor do plachiet vsetkym nielen na mori!!!