• Day8

Den7 Frankfurt & Maintal I.

May 18, 2017 in Germany ⋅ ⛅ 21 °C

Den zacal paradnymi ranajkami. Take som v hoteli veru uz davno (ak vobec) nezazil. Klobuk dole!!! Rodinny hotelik, obsluhovali nas priamo manzelia - majitelia (ano, ta pani zo vcera bola manzelka). Len malo ostatneho personalu, vyborne jedlo, prostredie, prijemna atmosfera. Vrelo odporucame. Po ranajkach sme sa vydali na spomienkove brouzdanie po lokalitach, kde sme prezili pred vyse 15 rokmi viac ako 2 roky (a kde sa nam aj narodil Marek). Najprv sme sa vybrali do centra Frakfurtu pospominat na Romer, krasne nabrezie, Zeil. Skontroloval som aj Sportbar, kde som pozeral finale MS v hokeji proti Rusom, ked sme boli zlati majstri (smutna paralela s aktualnym rokom, ked sme skoncili 14., cize najhorsie v historii a bali sme sa o udrzanie). Za obet nam padli aj dve kesky. Nasledoval spomienkovy obed v nasej oblubenej "rebierkovej" restike Chicago Meatpackers (http://www.chicago-meatpackers.com/frankfurt/), kde sme pomerne casto chodili aj so zbytkom vtedajsej miestnej slovenskej enklavy. Prejedeni sme zahajili presun do Maintalu.Read more