• Day 4

4. den: Soline - Marina Veli Rat

August 31, 2021 in Croatia ⋅ ⛅ 23 °C

Vzhladom na spominanu karibsku atmosferu sme sa rozhodli vacsinu dna este prevegetit v zalive pri plazi Sakarun. Takze plavanie, slnenie, pohodicka, Tony aj vylov darov z morskeho dna. Poobede sme preplavali na druhu stranu ostrova do Mariny Veli Rat (bohuzial na motore, nebol vietor). Konecne sprcha, wecka :-) Na veceru sme sa presunuli do Konoby Gorgonia - vsetci az na jedneho clena posadky, ktory sa musel liecit paralenom a spankom (samozrejme paradoxne clen, ktory sa o nas pocas celej plavby najviac stara). Konoba bola na druhej strane zalivu, ale prisli pre nas vanom. Vecera bola vyborna (Carpaccio od Tune, 3 Vrste Dugo Otocko 6 Sir, Salata Hobotnica, Cevapcici, Peka Hobotnica, Mouse Cokolada, Panna Cotta) obdivovali sme aj ich paradny gril. Tona oslnil dzem - zistili sme ze bol z Planiky (po slovensky aj Strom Jahodovy). Samozrejme s jednou flastickou dzemu aj odchadzal. Naspat nas zobrali clnom. Este jeden rumik a dnes relativne skoro vsetci spat. Zajtra by to malo byt opat na plachty, tak uvidime.Read more