• Day 5

5. den: navrat

March 27, 2023 in Estonia ⋅ ❄️ 2 °C

Dnes opat ranajky v Reval Cafe Muurivahe (ranajkaren najblizsie k ubytku) a opat vyborne. Rychle zbalenie kufra, odubytovanie a zaverecne potulky centrom. Namestie slobody, schodmi hore na Toompea (najvyssi kopec v meste, 24 m) okolo pamiatok a opat dole do Dolneho mesta. Tam este Macacia studna a na zaver cajik v Kehrwieder Saiakang Chocolaterie na Radnicnom namesti (naozaj caj, sypany, pani M Milk Oolong a ja PuErh) s niecim sladkym :) a v krasnych priestoroch. Trochu sme neodhadli objem a dali sme si obaja litrove caje … ja som to dal, pani M nedopila. Samozrejme jemne meskanie, a tak sup po kufor na recepciu (pani M este jasnacka cestou zopar novo objavenych dveri). Potom uz len Bolt a let do Rigy. V lietadle sme si spomenuli, ze sme vcera zabudli spomenut nakup suvenirov a novy prsten pani M … tak spominame aspon takto dodatocne :-) Nakoniec bol aj trochu adrenalin, ked sa pri pristavani pilot uz dotkol kolesami zeme a zrazu znovu pridal a nabral rychlost … strohe hlasenie “pilot sa tak rozhodol z operacnych dovodov” pani M vobec neupokojio, ale po 60km dalsom okruhu sme bezpecne pristali v Rige. Drobne obcerstvenie (haringy, mozzarella, pivko) nakoniec nebolo az take drobne, ako sme cakali, ale rybka bola famozna. Let do Viedne uz bez problemov, vyzdvihnut nasho tatosa a ani sme sa nezbadali a boli sme doma. Super vylet, radi sa este vratime (ostalo nam kopec nepreskumanych pamiatok, muzei a aj restauracia Lee). A hlavne dakujeme pocasiu, ze napriek predpovedi trvaleho dazda nam po cely pobyt zaprsalo len raz cestou vecer z pivarne a posledny vecer sa spustila snehova chumelenica - velka vdaka!Read more