Satellite
Show on map
  • Day 3

    3. den: SVK vs LAT

    May 13, 2023 in Latvia ⋅ ☀️ 19 °C

    Dnes pani M spala do jedenastej, takze ja ako vzorny manzel som pripravil ranajky na izbe. Posilneni sme pozerali prvy zapas v TV (SUI - SLO). Potom s pani M prechadzka do mesta (samozrejme bez juniora, ktory lenosil na izbe), odlovena jedna keska a konecne dobry cajik v miestnej cajovni (takze zapas NOR - KAZ sledovany iba online). Po cajiku spolocny obed uz aj s juniorom v prijemnom podniku Beer Museum - vyborne pivecka a tiez jedlo. No a potom uz sup do dresov a ide sa na Lotysov. Armosfera v arene opat skvela, i ked divakov bolo menej (8.930), ako ked hrali LAT s CAN (9.260). Po paradnej 1. tretine, ked sme mohli dat aj 5 golov, ale dali iba 1, to boli opat klasicke nervy a specialne posledne minuty. Tentokrat sme to ale ustali a vitazstvo 🇸🇰 2 : 1 🇱🇻 je doma, jupi!!!
    Cestou na izbu povinna zastavka v Buberts a oslavna flaska vinka s tanierom chutoviek. No a hlavne vysoko odborne analyzy zapasu s Lotysmi, Slovakmi a Cechmi. Majitelia podniku (manzelia) su skveli. Zajtra sme tam po zapase opat ;)
    No a aby sa nezabudlo, dnes ja a Reb po 16 bodov, pani M a junior po 14. Cize celkovo Reb ma 28, ja 26, pani M a junior po 24. A nasi chlapci 3 😜
    Read more