Satellite
Show on map
  • Day 5

    5. den: SVK vs CAN

    May 15, 2023 in Latvia ⋅ ☁️ 24 °C

    Dnes velky den, zapas proti Kanade. Neskore ranajky v Street Fries Kitchen boli vynikajuce (burger s vajickom, omeleta s lososom a guacamole, americke palacinky so slaninou, javorovym sirupom a cheddarom, belgicke waffle so zmrzlinou, ovocim a nutellou, cajiky a jedno craftove pivecko). Spravou dna je, ze junior uspesne nakazil aj mna a uz zdochyname dvaja. Ja doplnene o stratu hlasu. Napriek tomu sa dnes musi fandit, takze nadopovani liekmi vyrazame v dresoch na nas velky zapas. Atmosfera super, i ked divakov menej ako na predoslych zapasoch (4.640), ale zase viac ako mali Cesi vcera proti Kazachom (3.670). Zapas fantasticky, nervy vybicovane, kopec nasich vyluceni, skvela hra nasich. Po remize 1:1 predlzenie bez golov, na najazdy skoro vitazstvo, nakoniec vsak prehra. Kazdopadne bod s Kanadou ma cenu zlata (mark me! este bude velmi dolezity). Junior si musel po druhej tretine odskocit na jednu pisomku (ziskal 18 bodov z 20), tak sme fandili aj za neho. Po obrovskych nervoch sme si uz potom v klude uzivali zapas Ceska s Lotysmi. Zabavna historka bola pri vstupe, ked ma nechceli pustit s odznakom z MS v Cechach z roku 2015, lebo su na nom aj vlajky Ruska a Bieloruska - ich symboly su na MS tento rok zakazane. Takze som musel odznak odopnut z dresu. Cesi sa potrapili a nakoniec tiez uhrali iba bod po prehre v predlzeni. Lotysi teda mohli oslavovat naplno. Ja som sa uz ledva dovliekol do povinnej zastavky v Buberts, kde nas uz cakali nateseni maiitelia a oslavujuci lotysski fanusikovia. Paradny den sme s nimi pooslavovali ako sa patri, ja sice uz uplne bez hlasu, ale o to s vacsim elanom. Nasledne sa pridali aj traja ceski fanusikovia z Prahy a s nimi sme ostali sediet na terase este aj po zavreti podniku a odchode personalu. Prebrali sme samozrejme vsetko, dnesne zapasy, uroven hokeja v nasich krajinach, historicku krivdu na slovenskom hokeji, ambicie na turnaji v Cesku buduci rok, ekonomiku, +/- zavedenia € a samozrejme ceny piva. Paradny vecer.
    Ohladom bodov z tipovania to bola dnes tragedia, ale vobec nevadi. Reb 6, ostatni po 4. Celkovo teda Reb 62, ja 54, zvysni tipujuci 52. No a nasi chlapci krasne 4 body!!!
    Read more