• Day 7

Den7 Navrat do Sibeniku II.

September 2, 2016 in Croatia ⋅ ☀️ 30 °C

Po neskorsom obediku este posledne opalovanie a niektori clenovia posadky opatovny pokus o kupovanie namornickych triciek (spravne velkosti vsak aj tak nemali). Nakoniec uz len posledne plavanie spojene so slavnostnym rozluckovym morskym pripitkom ;-).
    No a potom uz iba vyplavanie smer Sibenik. Rozluckovu plavbu nam sprijemnil vetrik so silou az 25 uzlov!!! Paradne sme si to uzili. Nasa lod chvilami doslova lietala nad vodou a nasledne dopadala do rozburenych vln. Vsetci sme boli mokri ;-)
    Bez problemov sme nasledne zvladli aj konecne dotankovanie a finalne zaparkovanie nasej paradnej lodicky. Odovzdanie lode prebehlo bez problemov a cela osadka (len Rebeka nam stihla zdrhnut na WC a do sprchy) vzdala hold nadherne vydarenemu spolocne stravenemu tyzdennemu sailovaniu.
    Rozluckova vecera v marine (inak najhorsie jedlo z celebo pobytu, uplna tragedia). Posledne drinky na palube, sluby ohladom buducorocnej plavby a narocnych kriterii vyberu posadky (tohtorocna bola NAJ!!) a ide sa spat, aby sme v pohode zvladli zajtrajsiu cestu domov. A hlavne aby Miso stihol svadbu a Rebeka odlet do skoly do Anglicka. Tak dobru noc!