Satelit
Tampilkan pada peta
  • Hari 124

Viaje de vuelta

28 Juni 2023, Swiss ⋅ ☀️ 25 °C

Schliesslich bringt mi de Hostelbsitzer direkt an Flughafe. Wilmer für das dur Lima dure müend, rechnemer mal gnueg Ziit i und started am halbi vieri (de Flug isch am achti). Dank verhältnismässig wenig Verchehr simer am füfi denn scho am Flughafe und ich sattle mini Rucksäck. Währedem asto für de Checkin und d'Gepäckabgab wirdi userwählt, zum min grosse Rucksack nach irgendwelche ussergwöhnliche Gegeständ durchsueche. Wieso ich? Gsehni so verdächtig us? 😂 Tja egal, sölleds alles durchsueche, solangses au wider brav ipacked ^^ De Polizeityp nutzt denn d'Warteziit unter anderem zum probiere a mini Handynummere cho - irgendwie e passendi Verabschiedig us Südamerika🤪
    Er findt denn natürli nüt ungwöhlichs, aber ruumed dank mim Gemötzle vo wege viel Kleider uf wenig Platz au ned grad viel us 💪
    Ja und vo denn a gohts souverän - i überhole sogar es paar Lüt wo normal hend derfe asto ^^ Also Gepäck abgeh, Sicherheitskontrolle hinter mich bringe und Gate sueche. Es goht so schnell, dasi glatti 2.5 Stunde vorem planete Abflug parat bi. Ich zelle mis letste peruansiche Geld und chume zum Schluss, dases grad na für en Snack langed zum ohni Reste ende - guet planed :) De Rest vode Ziit höckli ufem Bänkli und luege Film oder laufe nebed de Boardingwarteschlange hi und her zum vorem lange Umesitze na chli Bewegig ha. So gohts denn doch einigermasse schnell, bismer iistiged und au fast pünktlich (wär ja sus ned Südamerika 😉) abhebed. Chuum richtig ide Luft, gits Znacht und denn heissts probiere schlofe. I froge mich, wieso dasi de Komfort ide Büs ned meh gschätzt han - s'Flugzüg isch dütlich unebquemer 😫 S'eint oder ander Stündli gits denn aber glaub glich und ich flüge ja de Ziit entgege, also isch gli wider Obig. Und denn hani sogar mis eigne Zimmer und es rechts Bett ^^ Schliessli gits Zmorge und denn söttemer scho de Landeaflug starte. Wege "grad chli viel Verchehr in Madrid" machemer zerst na di eint oder ander Zuesatzschlaufe, denn klappeds bestens :) Wie scho letst Mal d'Madrid bruchts au dasmal sini Ziit zum s'Gate für de negst Flug erreiche. Mit Sicherheitskontrolle und Zoll duureds fast e Stund bisi achume - was au heisst, dasi nume na 20 min Ziit han bis zum Boarding. Das langed für frisch mache und Sandwich esse, bevors wider iistiege heisst. Dasmal hani en Fensterplatz und hoffe natürli uf wenig Wulche, was sich au grössteteils erfüllt 🤷🏻‍♀️ Mir wäred pünktlich parat für de Abflug, müend aber na warte - ich nime mal a immerna wege viel Verchehr ^^ Mitere knappe Halbstund Verspötig heissts denn es letsts Mal abhebe. Anschiinend hämer ziml iRuggewind wil trotz spohtem Start landemer vor de agehne Ziit souverän z'Züri und woni denn mis Gepäck wider entgege gno han, gsehni d'Reis als zimli angschlosse 🤗

Blibed dür grossi Froge:

Uf was freui mi am meiste zrugg ide Schwiiz?
    1. Hahnewasser

4. D'Überraschige vom negste Tag

Was wirdi ned vermisse:
    1. Panne mit Büs und Autos
    2. WC-Papier im Chübel entsorge

Und denn chani mer no ned vorstelle, wies isch, wemer bim Beck oder ade Bushaltestell wider eifach chan in Schwiizerdütsch nach Uskunft froge aber a das wirdi mi bestimmt hüt Obig scho wider gwöhnt ha 🙃
    MUCHAS GRACIAS 🥰 🇪🇨 🇧🇴 🇵🇪
    Baca selengkapnya