• Day 5

Circuito Chico

December 30, 2017 in Argentina ⋅ 🌬 13 °C

Circuito chico jeb Mazais riņkis ir tikai 30 kilometru garš, bet to nedrīkst novērtēt par zemu, jo tas tomēr atrodas Andos. Mūsu mērķis šodien bija to bez steigas pieveikt, bet pārāk agri sākt nevarējām, jo 10.00 bija jāsaņem izmazgātā veļa. Pēcpusdienā būtu par vēlu, jo veļas vīrs taisa pusdienlaikā savu bodīti ciet, un plāno atvērt tikai 3. janvārī.
    Izejam savā pieturā īsi pirms vienpadsmitiem, lai gaidītu atkal 20to autobusu. Ir šausmīgi auksts vējš, kas aizpūtis vakardienas lietu un stājies tā vietā. Drusku labāks par slapjumu jau tas ir. Jūtamies lepni, kad kāds jauns argentīniešu pāris prasa mums par ceļu un autobusu sarakstu. Ar prieku paskaidrojam un vēl sniedzam dažus papildu padomus, lai uzsvērtu savu pieredzi un celtu pašapziņu.
    Velo noma ir pilna ar jauniešiem no Izraelas, kas, izskatās, nejēdz neko un knapi prot braukt ar riteni. Ātri tiekam viņiem garām, nopriecājamies par kvalitatīvajiem velosipēdiem un labo servisu un sākam Circuito. Jau pirmais kāpums liek aizdomāties par savu fizisko formu, un šīsdienas brauciena tālāko norisi. Ar Zandiņu vienojamies, ka vienīgais glābiņš ir skaistie skati ik pa kilometram, kas ļauj sevi mānīt, ka apstājušies esam ne jau spēku izsīkuma dēļ, bet gan dabas baudīšanas nolūkā.
    Pamazām ieejam ritmā, un kāpumi vairs neliekas tik briesmīgi grūti. Uzdrošinamies pat veikt papildus ceļa posmu lejā līdz pludmalei, kur uzņemam Pupuču reklāmas bildi. Daži cilvēki aizvējā mēģina sauļoties, bet tas izskatās tā dīvaini. Ir ko padomāt - esam pašā vasaras vidū, ir 30. decembris - mūsu 30. jūnija ekvivalents. Skarbi ir jau šeit, bet rīt mēs dosimies vēl 700 km uz Dienvidiem.
    Tālāk iebraucam jau zināmās vietās, jo ceļš ved gar ostu, no kuras aizvakar ceļojām, paēdam pusdienas un ar pilnu vēderu minamies pēdējos 8 kiometrus. Pēdējais kāpums ir īpaši garš, bet stumt riteni pie rokas gods neatļauj. Tas būtu tāpat kā neuzbraukt Siguldas kalnā Vienības velobraucienā. 20tais autobuss jāgaida gandrīz stundu, un tikmēr mums par pārsteigumu Circuito ir veikuši arī Izraelas jaunieši, kas tagad metas ar mums konkurēt par vietu autobusā. Nolemjam, ka gudrākais piekāpjas, un gaidam nākošo, kas atnāk visai drīz.
    Tā nu pēdējā Bariločes atrakcija ir galā, jāsāk domāt par rītdienas lidojumu uz El Calafate.