• Day 14

Tikt atpakaļ mājās

May 7, 2019 in Australia ⋅ ☀️ 20 °C

Kad atvadāmies no Toowombas un ielidojam Sidnejā, ir jau sajūta, ka ceļojums cauri. Kā nu ne - jānopērk taču suvenīri, garuzdēto pupu kolekcija mājas testēšanai un pētīšanai, jāsakrāmējas un jāpaēd pēdējās vakariņas. Tā kā vairāk viss ap viesnīcu un tai tuvējiem veikaliem grozās.
    No “ikondzīvniekiem” neapgūts paliek tikai koalas lācītis, ķenguru saviem guvumiem varam pieskaitīt, jo ciemakukulim nopērkam ķengura gaļas čipsus, tādas pat uzkodas ir arī no krokodila un emu gaļas. Koalas lācīti laikam tomēr čipsos sašķēlēt nav mērķtiecīgi, jo tik mīlīgu zvēriņu jau neviens nekošļās. Skatos vēl, vai koala tomēr nav uz kādām konfektēm vai cepumiem, bet neatrodu.
    Viesnīcā akcija - jebkuras 2 lietas no minibāra par brīvu. Acis krīt uz pudeli franču šampanieša par 230 AUD (€ 160), kas arī minibārā ietilpināts. Varētu jau nosvinēt pēdējo vakaru, bet roka neceļas. Paņemu mazo aliņu...
    Atpakaļceļš atkal ar Etihad Airways caur Abu Dhabi - viss ērti un mierīgi ar neiztrūkstošo ikminūtes atgadinājumu, cik jūdzes līdz Mekkai.
    Pēc 28 stundu ceļošanas ieraugām pa Bomardiera logu, ka bērzi Latvijā saplaukuši jo zaļi, un mēs atgriežamies daudz skaistākā Rīgā nekā tā, ko pametām pirms 2 nedēļām.

Paldies visiem, kas sekoja līdzi mūsu ceļojumam. Kā allaž, ar prieku gaidīšu ieteikumus bloga uzlabošanai nākamajā reizē.