• Day 5

Tirsdag d. 25.6.

June 25, 2019 in the United States ⋅ 🌙 32 °C

Vi forlod de rige i Naples, og kørte nordpå mod Tampa. Vi valgte motorvejen fra, og tog i stedet landevejen. Det tog længere tid, men vi fik os et par sjove oplevelser undervejs.

Midt på eftermiddagen landede vi på Anna Maria Island. Den ligger meget godt (prøv selv at google). Der var ikke så meget at se, men strandene var dejlige og vandet var en anelse køligere end ved Naples. Flere små områder på stranden var indhegnet fordi havskildpadderne havde lagt æg i sandet.

Vores værelse var rigtig hyggeligt, og vi havde området for os selv. Vejret var endnu engang 35 grader, og vi var glade for bilens aircon.

Aftensmaden fik vi på en fiskerestaurant som lå på strandens krid-hvide sand. Jeg fik smagt Jambalaya (wow, det er kraftigt i smagen) og cornbread (det er jo kage) - jeg er fan. Det eneste minus er, at vi faktisk savner Rasmus og Albert lidt allerede.

På vej hjem gik vi i mørket i strandkanten, og så natfiskerne sætter deres fiskestænger op.

Da vi nåede motellet tog vi en godnatdukkert i poolen.