Satellite
Show on map
  • Day 19

    Tirsdag d. 9.7.

    July 9, 2019 in the United States ⋅ 🌫 34 °C

    Vores dag startede med tøjvask, det betød at vi undgik en underbuksekrise - pyha. Vi gik derefter til ishockeyarenaen, i håb om en rundvisning påndet hellige sted. Desværre blev vi (jeg) fælt skuffede. We dont do that anymore.... safety reason... øv altså.

    Vi slentrede ned af Broadway kl 11.00, og barene havde allerede sat deres bands igang. Næste stop var broen over Cumperlandfloden, og pudsigt nok lå Titans stadion på den anden sidde ;) Chefen gik nærmest kold (eller varm), og var virkelig tæt på at blive skubbet i floden! Hun placerede heldigvis sig selv i skygge under et træ, og jeg gik lidt videre.

    Country Music Museum og Hall of Fame, var næste stop. Det var da meget hyggeligt, og dejligt afkølet, men jeg må nok indrømme at vores viden om country, viste sig at være utilstrækkelig. Vi kendte jo nærmest ingen af kunstnerne. Vi gik da chefen begyndte af fryse. Du læste rigtigt.

    De sidste timer af eftermiddagen gik med fjollede hverdags-skænderier i lejligheden. Jeg gik derfor i “helle” på den solbeskindede terrasse. For dér kommer chefen overhovedet IKKE ud! Vi bliver heldigvis hurtigt gode igen, men ugevis på to-mands-hånd med en handicappet, varme-angst, humørsvingende hustru kræver altså lidt pause. Alle arbejdere skal jo have pause ;-)

    Bare rolig, det var selvfølgelig en joke ☺️

    Chefen blev nogenlunde sig selv, og vi gik (naturligvis) til Broadway for at høre musik på barene. I bliver sparet for kedsommelige billeder af alle de bands vi hørte. Men dejligt var det!

    Jeg tror sgu at jeg flytter til Nashville.
    Read more