Satellite
Show on map
  • Day 25

    Mandag d. 15.7.

    July 15, 2019 in the United States ⋅ 🌙 29 °C

    Jeg fejrede min fødselsdag med at sove længe. ALT for længe;-) Chefen var dog glad over det. Et kys på næsen var gaven - men jeg tror også jeg har fået/købt rigeligt.

    Ud i det varme storbymylder og ind i centralpark. Det var meget roligere, men overhovedet ikke Stevns-roligt.

    Vi sprang på en bus, og kørte til en båd som sejlede og omkring frihedsgudinden, downtown og Brooklyn Bridge.

    Den mexicanske fødselsdagsmiddag på en fastfoodrestaurant, blev efterfulgt af musicalen Chicago på Broadway. Vi sad på fjerde række, og så alt perfekt. Susanne smilede hele forestillingen igennem, og jeg lod mig også rive med. Det var simpelthen fremragende. Til sidst var jeg endda så dygtig, at gribe en rose, som en af hovedrollerne smed ud til publikum.... jeg mener selvfølgelig til mig. Chefen fik rosen med det samme :)

    For en gangs skyld sad jeg ikke i en bil på min fødselsdag, og det var sådan set meget rart. 48 år, lidt for tyk, og snart mæt af oplevelser.

    Jeg kan vist ikke klage.
    Read more