Mandag d. 19.6.

June 19, 2023 in the United States ⋅ ☀️ 37 °C

Jetlag ramte os hårdt denne gang.
    I seng kl. 20.00. Lysvågen kl. 02.00. Vi stod op kl. 02.30 og drak kaffe og the. Kl. 04.15 forsøgte vi at sove igen uden den store succes, men vi kunne da ligge til kl. 06.00. Suk… for helvede da.
    Lidt zombie-agtige var vi næsten alene i store Walmart kl. 7.30 på en amerikansk helligdag - Juneteenth.
    Vi kørte til Fort Worth Stockyards, hvor de driver deres Longhorns gennem gaderne to gange om dagen (mest for turisternes skyld). Bydelen er holdt i cowboystil og ganske sjov. Countrymusik var på gaderne og i butikkerne. Det var næsten som om de bød mig velkommen - love it. Det lød sikkert tåkrummende pinligt, men jeg sang lystigt til Combs, Wallen, Church med min fordanskede southern drawl.
    Til frokost spiste vi på verdens største honky tonk. Nøj nøj nøj, hvor var det et fedt sted. Stemningen og musikken kildede de helt rigtige steder, så måske vender vi tilbage sidst på ferien. Det sted fortjener en lang aften, hvor man kan hænge ud i de mange barer. Er du gal nogle ondsindede tømmermænd jeg kunne redde mig hos “Billy Bob’s Texas” i Fort Worth Stockyards.
    Resten af dagen slappede vi af ved poolen og på værelset. Det sker ikke så tit.
    Temperatuerne er rekordhøje, og de talte om deadly heat hver gang vi tændte TV. 38 grader der føles som 49 pga fugtigheden, er altså også pænt varmt.
    Vores hotel i udkanten af Fort Worth ligger nærmest midt på en motorvej, og de fleste tankstationer og fastfoodkæder er repræsenteret indenfor synlig afstand. Kønt er det bestemt ikke.
    Vores navigation på vejene har ikke været imponerende indtil videre, men vi arbejder på sagen og humøret er i top.