Tirsdag d. 20.6.

June 20, 2023 in the United States ⋅ ☀️ 38 °C

Travl dag. Tidlig op som sædvanligt, men 5.30 er sgu for tidligt.
    Vi kørte til Colluseum i Fort Worth, hvor de har reddet rodeo i over 100 år. Meget autentisk, og vi kunne godt tænke os at sidde på tilskuerpladserne til et show.
    Vi ilede til Cowboys Stadium i Arlington lidt udenfor Dallas, hvor vi skulle på VIP Stadium Tour - wow. Et stadion med plads til 95.000 tilskuere gør indtryk selvom det er tomt. Vi var i omklædningsrummene, hos cheerleaderne, presseboksene og næsten på plænen. Fed oplevelse hvor vi som sædvanlig vandt distance konkurrencen. Hvem i vores gruppe kommer længst væk fra?
    Turen tog længere tid en forventet, så vores køretur til Austin, blev lidt forsinket og hektisk. Der er mange biler på de amerikanske veje, og det kan blive hektisk ved større byer.
    Kufferterne blev kastet ind på det gamle slidte værelse, og vi skyndte os til musik på Continental Club. Det var ikke noget særligt. Vi forsøger igen onsdag.
    Temperaturen var latterlig, og jeg tror ikke jeg har oplevet sådan en varme før. Kl. 18.00 var det 40, og pga af fugtigheden føltes det som 50! Vi havde et par sodavand, som lå i bilen. De var eksploderet, og løbet ud i sæderne. Godt det ikke er vores bil.
    Kl. 21.00 var det 37/45 Voldsomt…..