• Day 5

Torsdag d. 22.6.

June 22, 2023 in the United States ⋅ ⛅ 34 °C

Cykelturen var planlagt fra morgenstunden. Lang og varm skulle den være. Det skal jo ikke være for let.
    Det øjeblik vi gik ud af døren, øsede det ned og vi måtte lave en ny plan. Det blev en køretur i vores GMC Terrain, som jeg er ved at blive gode venner med.
    I fem timer kørte vi rundt i området omkring Austin, og oplevede små byer og fede steder ved Colorado River hvor de rige åbenbart bor. Rigtig fin tur med decideret bjergkørsel, og det overraskede os lidt.
    Til aften spiste vi mexicansk igen. Det kan de godt finde ud af, og udvalget af mexi-restauranter er stort.
    Sidste punkt på dagordenen var flagmusene under broen til downtown. De berømte vampyrer, flakser hver aften ud fra broen i hobetal, og det skulle efter sigende være fascinerende. Det var det dog ikke denne aften. Vi sad og ventede en time, og til sidst gav vi op. Sveden havde løbet af os, og vi var helt afkræftede.
    Vejret viste vist sig faktisk fra den nådige side i dag. Kun 34/43.