Satellite
Show on map
  • Day 8

    Søndag d. 25.6.

    June 25, 2023 in the United States ⋅ ☀️ 37 °C

    Vi er blevet bedre til at sove længe. Kl. 07.00 uden problemer. Flot klaret.
    Først på dagen besøgte vi The Alamo, som er Texas eneste repræsentant på unescos liste over verdensarv. Jeg elsker den slags støvet cowboyhistorie. Vi gik på området og i kirken, hvor en vigtig del af Texas løsrivelse fandt sted. “Remember the Alamo” blev senere de frihedshungrende texaneres kampråb i kampen mod Mexico. Fed historie, så jeg kom selvfølgelig til at købe en t-shirt.
    Vi fortsatte dagen med en ca 13 km lang tur langs River Walk. Vildt blæret sted. De har gjort det muligt, at gå langs floden under træerne. Desværre var varmen så vild, at vi til sidst måtte søge tilflugt på det kedelige hotelværelse.
    Jeg tror aldrig jeg har svedt så meget før. En ny trøje tager ganske kort tid at spolere. Jeg lugter efterhånden som en af de hjemløse (med undtagelse af tis-lugten), og jeg har opgivet at være velduftende.
    De hjemløse er der i øvrigt lidt for mange af, og flere af dem virker psykisk syge, så er man lidt på vagt.
    Read more