Onsdag d. 12.7.

July 12, 2023 in the United States ⋅ ☀️ 40 °C

Afslapning og hyggeshopping fik vi hele dagen til at gå med. Ingen bilkørsel eller store udflugter.
    Varmen var sindsyg (utroligt at der ikke går ild i alting), så det var meget godt at hotellet og aircon ligger midt på hovedgaden. Det er mere held end forstand, at vi var her. De tager 5.000 pr nat i højsæson. Bonnie og Clyde har engang boet på hotellet, og derfor er værelse 305 opkaldt efter dem. Bonnie glemte sin pistol, som er udstillet på værelset.
    Til aften starede vi på Pearls Saloon. Vi blev flot modtaget med håndtryk af ejerne og historier om det gamle sted. Buffalo Bill Cody byggede stedet til bar og bordel. Bygningen er med i en serie fra Netflix.
    Aftensmaden tog vi på verdens største honky tonk - Billy Bob’s Texas. Chefen danse linedance med de lokale (turisterne), og jeg drak øl imens. Det blev dog lidt for ungdommeligt og højrystet, så vi gik til nogle mindre steder med akustisk guitar og violin.
    Langt fra alt i Texas er fantastisk, men Fort Worth Stockyards har altså en fan i mig