• Day 1

Lørdag d. 18.6.

June 18, 2022 in the United States ⋅ ☀️ 30 °C

Natten bød på to timers søvn, så da klokken var 02.45 var vi fuldstændig udhvilede og klar til et døgn på farten. Små to timers kø i lufthavnen er heller ikke et problem, når man er frisk og veludhvilet.
    6 timer ventetid i London blev toppet med en forsinkelse på en ekstra time i flyet.
    Ved begge sikkerhedstjek blev jeg endnu engang udpeget til en mere grundig kontrol. Det sker alt for ofte, og chefen synes det er mægtigt.
    Min nabo på flyet var en meget snakkesagelig fyr fra Nashville, som netop havde turneret i Italien med en flok unge musikere der spillede bluegrass.
    Vi fik en længere sludder, og han var imponeret over vores kommende program i Nashville. Det tegner godt. Han anbefalede os to musikere på Broadway, og blev ret imponeret, da jeg lynhurtig fandt et billede af disse musikere fra sidste gang vi var i Nashville.
    Bilen og lejligheden klarede vi uden problemer, og da klokken blev 22.00 lokal tid (05.00 dansk) faldt vi nærmest besvimede om, Zzzzz