Mandag d. 20.6.

June 20, 2022 in the United States ⋅ ☀️ 33 °C

Så fik vi rystet jetlag af os, skal jeg love for. Vi sov til 9.00, godt hjulpet på vej af en ordentlig bytur. Det betød så til gengæld, at vi var temmelig matte i betrækket.
    Da vi endelig fik kæmpet os ud af lejligheden, blev vi mødt af en kvælende varme - 35 grader, og chefen blev lidt presset.
    En fin tour i Ryman Auditorium var alt hvad det kunne blive til, inden vi skulle hvile igen.
    Vi valgte Hard Rock til aftensmad fordi vi kunne reservere bord online, men det var en dårlig beslutning. Larm, snusket og dårlig betjening. Det nummer laver vi forhåbentlig ikke igen.
    Aftenens musiske indslag fandt sted på The Listening Room, som vores Nashville-kontakt havde anbefalet os. Denne writers round var en rigtig fin og rolig oplevelse. Man må ikke tale ved bordene, så det eneste man kunne høre under koncerten var sangstemmen og en forsigtig akustisk guitar. Virkelig følsomt.
    Temperaturen var til gengæld vildt ufølsom. Vi forlod lejligheden i 33 graders varme, og havde klædt os på efter varme. Vi havde bare undervuderet amerikanernes air con muskler, så vi små-frøs i to timer.