Satellite
Show on map
  • Day 1

    Lørdag d. 17.2.

    February 17, 2018 in Malta ⋅ ☁️ 14 °C

    03.00 ringede vækkeuret og Albert måtte ud af sengen for at køre os til lufthavnen. Turen forløb ganske fint, og vi blev nemt fragtet til feriecenteret.
    Det her er charter, med stort C. Ikke ligefrem det vi er vant til, men hey..... det er faktisk ikke så tosset.
    Jeg kunne vise de skæve og hvide ben frem i februar måned. Det er første gang jeg har prøvet dét. De lokale børn havde huer på! Det synes vi var lige i overkanten.
    Vores lejlighed er stor nok til 8, og har både terrasse nedenunder og ovenpå.
    Vi trækker gennemsnitsalderen kraftigt ned, og vi har markant færre grå hår en de andre, men ikke desto mindre har vi tænkt os at deltage i morgendagens “grisefest”.
    Jeg mødte i øvrigt en gammel bekendt. Nicki som var en dreng jeg passede i en specialbørnehave for tyve år siden, dukke pludselig op på vores feriecenter. Det viste sig, at han kunne huske både mig, vores gamle Ford og at jeg havde en kone-som-havde-søster der var hans skolelære (Pernille). Imponerende hukommelse, men han kunne dog ikke huske nummerpladen på Forden ☺️
    Read more