• Day 2

Søndag d. 18.2.

February 18, 2018 in Malta ⋅ ☁️ 14 °C

Dagen startede med regnvejr, og på vej mod morgensvømning blev vi drivvåde af en tarvelig byge. Helt ærligt!....
    Formiddagens vandretur i gråvejr - men tørvejr - gik mod en lidt hemmelig sandstrand, som lå gemt godt af vejen. Over stok, sten, mudder og bakker gik vi næsten 9 km. Turens dramatiske højdepunkt var at jeg var helt sikker på at jeg så en finne i vandet. En haj, hvor sindsygt! Susanne troede ikke rigtig på det, så vi måtte tålmodig holde øje med overfladen. Et halvt minut senere dukkede en irriterende dykker op til overflade. Argh for helvede altså..... Så grinede chefen af mig igen.
    Eftermiddagens gåtur var til Popeye Vilage, hvor Disney engang optog en Skipper Skrækfilm med Robin Williams i hovedrollen. Byen er nu en lille forlystelsespark. Det er en lækker lagune.
    Aftenens grisefest (nærmere kaninfest) blev aflyst pga for få tilmeldte. Pokkers..... Aftensmaden blev alligevel indtaget i restaurant The Great Dane. Kylling og sværdfisk - bum.
    Vi gik meget trætte i seng.