• Day 94

Watervallen

May 23, 2016 in Indonesia ⋅ ⛅ 18 °C

Vandaag hebben we eens een sober ontbijt genomen, toast met confituur en thee, want elke dag minstens 1 ei kan niet gezond zijn.

We hebben dan een wandeling gemaakt naar twee mooie watervallen en ondanks de weinige kilometers was ik toch blij dat het gedaan was.
    Eerst naar beneden langs kleine weggetjes langs de huisjes waarbij we goed moesten opletten om niet uit te schuiven.
    Daarna héél veel trappen moeten doen, zo van die hoge, totaal niet binnen de “bouwnorm” van hoogte.

Ik was blij dat we terug aan de baan uitkwamen en we bergaf konden wandelen.
    Als beloning een lekkere lime juice gaan drinken en frietjes gegeten 😀

Terug in ons hotelletje weer tijd voor een siëstake.

Dan weer even het dorpje in waar we een windvlieger gevecht zagen. De vliegers gaan vrij hoog en men probeert zijn eigen koord rond die van de vlieger van de tegenstander te klemmen en dan snel trekken zodat die stuk gaat en de vlieger wegvliegt.