Relax

June 8, 2016 in Indonesia ⋅ ⛅ 28 °C

Vandaag onze laatste volledige dag van de reis en daar gingen we nog lekker van genieten. Vrij vroeg het hotel zwembad in maar al vrij snel kwamen Paul en Diane er ook aan en we gingen wat wandelen langs de strandboulevard. Paul vroeg "Het is 11 uur, is het nog geen Bintang time?" maar dat vonden we nog iets te vroeg. Even later passeerden we een mooi tafeltje op het strand en in de schaduw van bomen en we besloten toch maar voor onze eerste Bintang van de dag te gaan alhoewel het nog geen middag was.

We gingen samen nog lekker eten in de Casablanca en toen was het tijd om sfscheid te nemen want zij vertrokken deze namiddag al naar huis. We beseften dat ons eigen vertrek huiswaarts er nu ook snel zou zijn.
    Ik liet nog een hot stone massage doen (7€ voor 1 uur) en Nadia liet nog eens met haar voeten spelen.

's Avonds op ons terras met een frisse Bintang (voordeel van een koelkast op de kamer) rustig wat gelezen want we hadden beiden geen zin meer om terug naar het drukke straatleven te gaan.