• Day 1

Gardsko jezero_dan 1

June 9, 2023 in Italy ⋅ ☁️ 23 °C

Pot se je začela z zajtrkom v Hotelu Grof, klasika :).
    Po opravilu v Celju, sva okoli 11. Le štartala proti Gardskemu jezeru. To je za najino Škodo Octavio prvi daljši "trip". Srečno naju je pripeljala do Gardskega jezera, kjer v trenutku vidiš kako pomembno je jezero za turizem. Gužva, omejitev 50 km/h, določeni, na določenih odsekih stojimo in za zadnjih 40 km potrebujeva cca. 50 min.
    Hotel Livia naju totalno preseneti, starejša stavba, v kateri je polovica apartmajev obnovljenih, polovica ne. Sedaj vsaj veva, zakaj je bila najina soba tolika cenejša, kot ostale njihove ponudbe 😄. Okolica izredno urejena, nasejane oljke, kjer so pod njimi razporejeni ležalniki, poleg pa bazen 😲.
    Greva na prvi Aperol spritz, kar v hotelu in nato v mesto, ki ima ozke ulice obnjene proti "morju", vonj pa isti, kot da bi bil tam. Iščeva restavracijo, kjer bi lahko kaj pojedla, veliko njih naju kar vodijo naprej, dokler ne prideva do malega pristanišča in žive glasbe iz nekje 30-tih let 20. Stoletja, fantastično rečeva in poiščeva bližnjo restavracijo, v kateri bova lahko slišala glasbo. Restavracija poleg malega pristanišča naju je sprva prevzela, sirna plošča super, pijača odlično zmešana, hrana pa...v naprej pripravljena hitra hrana 😮‍💨. Najedla sva se, spila in šla proti sobici, kjer naju je pričakovala Mila, kot bi vedela da imava košček sira v žepu 🐕.
    Jutri pa deliva slikice okolice in hotela 😃.