• Day 2

Gardsko jezero_Dan 2

June 10, 2023 in Italy ⋅ ☁️ 24 °C

Drugi dan sva se odpravila s kolesom proti mestu Toscolano. Z uporabo aplikacije Komoot sva iskala najbolj primerno pot za kolo, ker žal imajo kolesarskih poti zelo malo, prometa pa veliko. Pot naju je vodila čez male vasice, kjer se ravno toliko dvigneš nad jezerom, da je čudovit razgled. Mimo velikega golf igrišča in že sva bila v Toscolani. Zapeljeva skozenj ob vodi, kjer vidiva laboda z mladiči od blizu, ki nama pusti slikati. Ker sva se počutila odlično, le nadaljujeva. Kmalu najdeva odličen bar ob vodi, parkirava kolesi in na pijačo. Kljub temu da je Gin Tonic 12€, dobiš poleg ogromno za jest, olive, čips, nekakšne krekerje, brunch. Račke opazijo, da imava polno mizo, racak prosi Tamaro, mene račka, nekaj malega nama je padlo iz mize :). Nadaljujeva naprej in prideva do naslednjega mesta, tam pa v "Vittoriale degli Italiani". Muzej gospoda Gabriele D'Annunzio, nepoznanega nama, ampak ogromna parcela, celo z vojaško ladjo, ogromno kipov, hiša pa zelo fascinantna, žal nisva smela slikati. Na poti nazaj s kolesi naletiva na idiličen hotel, z visoko proračunskimi avti pred njem, narediva samo sliko, ostalo je nedosegljivo 😁. Vsa lačna nazaj iskat gostilno za večerjo, itak vse zaprto do 18. Ure, potem pa že vse rezervirano. Jezna domov v hotel in gledat kam sedaj. Usedeva se v avto in na pico s fantastičnem razgledu, pica sama,...smo že boljše jedli. Na poti nazaj pa naletiva na Ferrarija, sledima mu, naredimo en krog in nato gre on še enega, midva pa v sobo.Read more