A 7-day adventure by Miro Read more
  • 60photos
  • 0videos
  • 1.4kkilometers
  • Day 1

Gardsko jezero_dan 1

June 9, 2023 in Italy ⋅ ☁️ 23 °C

Pot se je začela z zajtrkom v Hotelu Grof, klasika :).
    Po opravilu v Celju, sva okoli 11. Le štartala proti Gardskemu jezeru. To je za najino Škodo Octavio prvi daljši "trip". Srečno naju je pripeljala do Gardskega jezera, kjer v trenutku vidiš kako pomembno je jezero za turizem. Gužva, omejitev 50 km/h, določeni, na določenih odsekih stojimo in za zadnjih 40 km potrebujeva cca. 50 min.
    Hotel Livia naju totalno preseneti, starejša stavba, v kateri je polovica apartmajev obnovljenih, polovica ne. Sedaj vsaj veva, zakaj je bila najina soba tolika cenejša, kot ostale njihove ponudbe 😄. Okolica izredno urejena, nasejane oljke, kjer so pod njimi razporejeni ležalniki, poleg pa bazen 😲.
    Greva na prvi Aperol spritz, kar v hotelu in nato v mesto, ki ima ozke ulice obnjene proti "morju", vonj pa isti, kot da bi bil tam. Iščeva restavracijo, kjer bi lahko kaj pojedla, veliko njih naju kar vodijo naprej, dokler ne prideva do malega pristanišča in žive glasbe iz nekje 30-tih let 20. Stoletja, fantastično rečeva in poiščeva bližnjo restavracijo, v kateri bova lahko slišala glasbo. Restavracija poleg malega pristanišča naju je sprva prevzela, sirna plošča super, pijača odlično zmešana, hrana pa...v naprej pripravljena hitra hrana 😮‍💨. Najedla sva se, spila in šla proti sobici, kjer naju je pričakovala Mila, kot bi vedela da imava košček sira v žepu 🐕.
    Jutri pa deliva slikice okolice in hotela 😃.

• Day 2

Gardsko jezero_Dan 2

June 10, 2023 in Italy ⋅ ☁️ 24 °C

Drugi dan sva se odpravila s kolesom proti mestu Toscolano. Z uporabo aplikacije Komoot sva iskala najbolj primerno pot za kolo, ker žal imajo kolesarskih poti zelo malo, prometa pa veliko. Pot naju je vodila čez male vasice, kjer se ravno toliko dvigneš nad jezerom, da je čudovit razgled. Mimo velikega golf igrišča in že sva bila v Toscolani. Zapeljeva skozenj ob vodi, kjer vidiva laboda z mladiči od blizu, ki nama pusti slikati. Ker sva se počutila odlično, le nadaljujeva. Kmalu najdeva odličen bar ob vodi, parkirava kolesi in na pijačo. Kljub temu da je Gin Tonic 12€, dobiš poleg ogromno za jest, olive, čips, nekakšne krekerje, brunch. Račke opazijo, da imava polno mizo, racak prosi Tamaro, mene račka, nekaj malega nama je padlo iz mize :). Nadaljujeva naprej in prideva do naslednjega mesta, tam pa v "Vittoriale degli Italiani". Muzej gospoda Gabriele D'Annunzio, nepoznanega nama, ampak ogromna parcela, celo z vojaško ladjo, ogromno kipov, hiša pa zelo fascinantna, žal nisva smela slikati. Na poti nazaj s kolesi naletiva na idiličen hotel, z visoko proračunskimi avti pred njem, narediva samo sliko, ostalo je nedosegljivo 😁. Vsa lačna nazaj iskat gostilno za večerjo, itak vse zaprto do 18. Ure, potem pa že vse rezervirano. Jezna domov v hotel in gledat kam sedaj. Usedeva se v avto in na pico s fantastičnem razgledu, pica sama,...smo že boljše jedli. Na poti nazaj pa naletiva na Ferrarija, sledima mu, naredimo en krog in nato gre on še enega, midva pa v sobo.Read more

• Day 3

Gardsko jezero_Dan 3

June 11, 2023 in Italy ⋅ ☀️ 22 °C

Tretji dan se je začel z zajtrkom, no to je vsak dan isti 😜. Zarisal sem si pot in šel s kolesom v hrib, kaj drugega ti tu težko preostane. Hotel sem narediti krožno pot do enega jezera in nazaj. Že zjutraj je sonce fino stiskalo, tako da sem kaj hitro bil moker. Že po 1 km, gasa v hrib, začnem složno in po opravljeni fotografiji sledim 3 kolesarjem, ki jih sčasoma dohitim in prehitim. En od njih mi sledi vse do križišča, kjer me malo pred njim prehiti in misli, da je moja morala šla po gobe, on levo jaz na desno, žal me tako pelje navigacija 😅. Pot brez vozil do ciljane vasice, nato pa sprva zelo strma ozka pot navzgor in nato tako strmo navzdol, da sta obe kolesi bili zablokirani, jaz pa še kar gasa dol, vse do ovinka, kjer se v zadnjem trenutku ustavim pred delovnim strojem. Nato pa kozje stezice, blatne in polne skal, sledijo tako strmo navzdol, da v enem trenutku, hodim peš ob kolesu vse do ceste. Preživel sem mislil, dokler mi na spustu nemški turist zapre pot, ker se želi obrniti. Zopet požerem nekaj milimetrov profila in nato do hotela varno. Po tušu gasa v Riva del Gardo, pot do tja zelo zanimiva, z veliko tuneli, motoristi in tudi kolesarji. Mesto leži na severu jezera, sprehod po mestu, malo sladoleda, kavica, smoothie, vsega po malem. Mestno jedro čudovito z ogromno gostilnami in trgovinicami. Organizirava si čisto u izi, nato pa počasi domov, ker sva Milo danes pustila v sobici. Da ne kdo rekel, da bazena pa nisem izkoristil, naredim še to, preplavam nekaj dolžin in naredim fotografije okolice in hotela.Read more

• Day 4

Dan 4_proti Rimu

June 12, 2023 in Italy ⋅ ☀️ 24 °C

Ta dan je namenjen poti med Gardskim jezerom in Rimom, zato bom malo več napisal o nastanitvi. Še pred zajtrkom sem šel s kolesom do male vasice Muslone, 4,5 km vzpon in čudovitim razgledom na skoraj celotno jezero. Nastanitev se je obema zdela fantastična, glede na razmerje med ceno in ponudbo. Nisva imela najlepše sobe, niti pogleda proti "morju", kot sva kasneje govorila jezeru, ampak nisva bila veliko v sobici. Okolica je ponujala senco iz oljk, pod katerimi so bili pripravljeni ležalniki. Različni kompleksi za bivanje so popestrili pestrost, za piko na I pa še bazen, dovolj velik za plavanje in ležanje na soncu. Do restavracij ali do bližnjega središča mesta pa 10-15 minut hoje. Nekaj slik pa pove svoje.
    Za pot od Gardskega jezera do Rima je potrebnih dobrih 6 ur. Vmes so temperature narasle vse do 33°C, ja bližje proti jugu gremo :).
    Po prihodu v Rim sva imela energijo za kratko raziskovanje okolice in nato večerja po priporočilu receptorja, ki si je res vzel čas in šel v detajle od restavracij, javnega transporta, turističnih destinacij.

• Day 5

Dan 5_Vatikan in okolica

June 13, 2023 in Vatican City ⋅ ☁️ 23 °C

Danes je bil dan za začetek ogleda Rim-a, s sami središčem Rimsko-Katoliške cerkve - Vatikan. Ta privablja mojo domišljijo na plan mnogokrat in z veseljem pogledam film ali dokumentarec na to tematiko. Ker sva imela rezervirano karto za ob 12. Uri sva imela pred čas za ogled Trga in Baziliko sv. Petra, katere pa si nisva šla ogledati od znotraj. Varnostni protokoli in neskončna vrsta ljudi, je kaj hitro znižala realnost in povedala, da mogoče kdaj drugič.
    Bolj kot se je bližala najina ura ogleda, večji in temnejši so postajali oblaki na nebu. Dodali so se bliski in grmljenje, strehe nad nami pa ni. Nato ugotoviva, da ker sva rezervirala karte preko agencijo, morava do njih, ki so hvalabogu blizu, vendar dež je na vrhuncu svoje moči. Pred trafiko, kjer čaka da poneha, se nama pridruži večja skupina Indijcev, ki si hitijo natikati ponche in embalaže mečejo po tleh, tiščijo proti Tamari, nakar jim moram z grdim tonom povedati, da niso v fucking Indiji in da naj poberejo smeti!
    Uspelo nama je dokaj dobro prebroditi padavine, vendar sva vseeno kupila poceni dežnike, nikar ne kupujte poceni stvari 🤣. Ogled je z najine strani potekal hitro, ogromno Egipčanskih stvaritev, Etruščanskih, itd. Do takrat kjer se začnejo poslikave (Van Gogh slika - Pieta) freske in za konec Sikstinska kapela. Vsaj mene pusti hladno, varnostniki na preganjajo in pravijo, da se ne smemo ustavljati in da kar naprej. Hitro naredim eno slikico - slabe kvalitete, in že varnostnik, da je prepovedano fotografiranje. Dan naju vodi proti gradu Sant'Angelo, slikica in gasa dalje čez reko Tibero in kratek postanek na kavi in ogled Pantheona. Mila je že dolga sama, greva proti sobi in se izgubiva v ulicah Rima.

• Day 6

Dan 6_Znamenitosti Rima

June 14, 2023 in Italy ⋅ 🌧 22 °C

Big day pred nama. Ogled največjih znamenitosti Rima. Dan sva začela že pred 9 uro zjutraj, pa to ni zgodnja ura za Rimljane, ker poleg kakšnega malega bara in trafike je vse zaprto, niti receptorja ni bilo tu, da bi kupila karte za potniški promet. Po kratki hoji sva našla trafiko in proti podzemni nedaleč stran. Med hojo se sprašujeva, kako je lahko Rim tako umazan in neurejen. Polno smeti, nepokošene trave, kar vodi še v večjo neurejenost čez čas. Podzemna ni ena tistih lepih, kot Valencia, Paris, London, ampak samo na belo pobarvano, res čudno za Italijane🫤. Prva destinacija so bile Španske stopnice, stopnice, ki vodijo od vodne fontane do...cerkvice, prav ste uganili 😃. Te se nahajajo na obrobju večjega parka, skozi katerega sva se na hitro sprehodila, šla mimo Vile Medici, kjer je zopet vstopnina. Spraševala sva se, da ti Italijani prav tako hočejo prodati vse, tudi če je to ene pravokotna stavba, vejetno z umetnostnimi stvari znotraj. Greva dalje, skozi Piazza del Popolo, kjer hvala bogu ni bilo avtov, tudi ulica proti Rimskemu forumu je bila očitno prepovedana za vozila, čeprav tam pa tam vidiš kakšnega :). Malo ogledov trgovin, kavica s pašto in po nasvetu Googla na najboljši sladoled v mestu. Vrsta pred sladoledom pravi, da sva na pravem mestu in po nekaj minutnem čakanju prideva na vrsto, kjer za 4,5 €, dobiš 3 različne okuse - dober je bil. Vsake toliko pada dež, ki tlakovane ceste ceste naredi rahlo drseče vse do Fontane Trevi. Neizmerna gneča ljudi, ki čakajo da se drugi umaknejo izpred ograde, ki preprečuje da se kdo ne namoči in lahko naredijo najlepšo fotografijo-sebe 🤪. Narediva hitro fotografijo in čimhitreje stran v ulice z manj gužve. Prideva do konca ulica in templja Viktorja Emanuela II. Ker imava še čas, se zopet izgubiva v stranskih ulicah, dež se pojavlja čedalje pogosteje in ker sva že oba utrujena se ustavima v baru polnih steklenic alkoholnih pijač. Spijeva Aperol Spritz nakar se uščije, naročiva pico se uščije, gledava premočene ljudi in po ulicah drvi voda. Med tem časom v baru se sigurno uščije vsaj 5x, ko se čas najinega ogleda v Koloseju bliža, še vedno ščije 😬. Naročiva še vsak eno pijačo in upava na čudež, ki se zgodi. V ulici pred Kolosejem na tleh, kot po celotnem Rimu, ogromno smeti, poglejte sliko. Res žalostno, da niti pred temi veličastnimi objekti ne počistijo! Kljub zelo dolgi vrsti, veva da mora obstajati pot za nas s kartami, najdeva in s prve noter. Skozi Kolosej greva hitro, narediva nekaj slik za branje kasneje in ven v Rimski Forum in Palatin grič. Na eni izmed slik boste videli ogromno lukenj, ki so posledica kraje jeklenih klamf za orožje, da ne omenim tega, da so marmor pokradli za postavitev Bazilike sv. Petra. Res močna zgodovina, stavbe in toliko stare in še vedno stojijo, Rimljani ki prodajajo vse s čimer nimajo nikakršne povezave, služijo in zato ne naredijo nič, še smeti ne počistijo. Upam da jih nekega dne malo strezni, saj meniva da nisva edina, ki naju to izredno moti. Res je poln zgodovine na vsakem koraku, za videti, ampak če želiš iti v globino vsake znamenitosti ni dovolj niti leta, kaj šele 3 dni.Read more