• Day 5

Dan 5_Vatikan in okolica

June 13, 2023 in Vatican City ⋅ ☁️ 23 °C

Danes je bil dan za začetek ogleda Rim-a, s sami središčem Rimsko-Katoliške cerkve - Vatikan. Ta privablja mojo domišljijo na plan mnogokrat in z veseljem pogledam film ali dokumentarec na to tematiko. Ker sva imela rezervirano karto za ob 12. Uri sva imela pred čas za ogled Trga in Baziliko sv. Petra, katere pa si nisva šla ogledati od znotraj. Varnostni protokoli in neskončna vrsta ljudi, je kaj hitro znižala realnost in povedala, da mogoče kdaj drugič.
    Bolj kot se je bližala najina ura ogleda, večji in temnejši so postajali oblaki na nebu. Dodali so se bliski in grmljenje, strehe nad nami pa ni. Nato ugotoviva, da ker sva rezervirala karte preko agencijo, morava do njih, ki so hvalabogu blizu, vendar dež je na vrhuncu svoje moči. Pred trafiko, kjer čaka da poneha, se nama pridruži večja skupina Indijcev, ki si hitijo natikati ponche in embalaže mečejo po tleh, tiščijo proti Tamari, nakar jim moram z grdim tonom povedati, da niso v fucking Indiji in da naj poberejo smeti!
    Uspelo nama je dokaj dobro prebroditi padavine, vendar sva vseeno kupila poceni dežnike, nikar ne kupujte poceni stvari 🤣. Ogled je z najine strani potekal hitro, ogromno Egipčanskih stvaritev, Etruščanskih, itd. Do takrat kjer se začnejo poslikave (Van Gogh slika - Pieta) freske in za konec Sikstinska kapela. Vsaj mene pusti hladno, varnostniki na preganjajo in pravijo, da se ne smemo ustavljati in da kar naprej. Hitro naredim eno slikico - slabe kvalitete, in že varnostnik, da je prepovedano fotografiranje. Dan naju vodi proti gradu Sant'Angelo, slikica in gasa dalje čez reko Tibero in kratek postanek na kavi in ogled Pantheona. Mila je že dolga sama, greva proti sobi in se izgubiva v ulicah Rima.