• Day 9

Dan 9

September 1, 2018 in the United States ⋅ ☀️ 28 °C

Za zajtrk, ki sva ga imela v motelu, sem si tokrat privoščila peanut butter (arašidovo maslo) in jelly (marmelada). Poleg kosmičev nekaj kar večina američanov zjutraj je. Ok, pozabila sem še na ovseno kašo. Mislim, da bom ostala pri le arašidovem maslu, ta kombinacija z marmelado ne prepriča :) Zajtrk imava po večini v motelih/hotelih že vključen. Zaenkrat je bil bolj osnoven – bagels (okrogel kruhek z luknjo v sredini), toasti in namazi. Pa kava in sokovi. Črički in ostale nesnage naju v sobah zaenkrat še niso pričakale.

Po zajtrku sva se zapeljala v 30 km oddaljen Monument Valley. Park, ki je v lasti indijanskega plemena Navajo, poznate iz vesternov z Johnom Waynom, Clintom Eastwoodom in ostalimi kavbojci. Navajaško ime je Tse’Bii’Ndzisgaii, kar v prevodu pomeni Valley of the rocks (dolina kamnov). V parku se nahajajo tiste ogromne rdeče strukture. Le kako so se znašle tam ;) Razprostira se na cca. 370 kvadratnih kilometrih površine in se nahaja na nadmorski višini 1700 metrov. Temperatura danes je bila 28 stopinj. Povečini so po parku porazdeljeli osamelci, najvišji sega v višino 300 metrov. So rdečkaste barve, razlog za to pa tiči v železovem oksidu. Peljala sva se do Info centra. Tam se nahajajo tisti trije, ki ste jih sigurno že videli v kakšnem filmu ali ohranjevalcu zaslona ekrana. Zapeljala sva se tudi do Forest Gump točke, to je tista slikica z avtom. Na srečo sva imela nekaj časa prosto cesto, tako da se je Urban lahko parkiral na sredino ceste, jaz sem pa na hitro poslikala. Ko sva nazadnje to počela, je šlo kar na tik, tokrat ne :D

Vmes sva prečkala državno mejo in se nekaj minut vozila po Utahu, vendar sva se kmalu vrnila nazaj v Arizono. Park sva zapustila ravno pravi čas, saj se je na poti nazaj vlil dež in naju spremljal večino nadaljne poti. Mimogrede, prevozila sva že več kot 2200 km.

Z vožnjo sva nadaljevala proti kraju Kanab. Na srečo se je zjasnilo. Ves čas sva opazovala čudovite kamnite strukture, čedalje več je bilo tudi zelenja.

Motel, kjer danes spiva, je pa res prava luknja :D Že check-in je bil poseben, saj naju je postregel 12-letni otrok. Pomagam očetu, je povedal :D Soba smrdi, v omarah so ostanki lesu in pantov, polno je tudi prahu. Nekdo je v kopalnici zataknil milo za luč na stropu, jao :D Na žalost mi je nekaj padlo za omarico, groza kaj vse je bilo zadaj. Na srečo vsaj klima dela dobro, da se ta nadležen vonj malo izniči. Žal nimava nobenega osvežilca zraka. Pa tudi vprašanje, če bi kaj pomagal, ker je res grozen vonj. Ko sva prišla v sobo, sva le odložila prtljago in se takoj odpravila v mesto. Za zapisat: Urban si je kupil prvo stvar na potovanju, Levi's pas :D

Zjutraj odideva že zelo zgodaj, da bova čim prej v parku Zion. Že ime je slišati navdušujoče, kako bo šele park. Javiva ;)