• Day 4

Cartagena

January 12 in Colombia ⋅ 🌙 26 °C

Dnešní den nám začíná cestou historickou čtvrtí s průvodcem. Tour je zdarma a člověk platí kolik uzná za vhodné. Tady dostáváme informace o Cartageně, což v překladu znamená nové město. Procházíme víceméně stejná místa jako včera, akorát dneska víme, co to vlastně je. Po cestě parkem do bejvalý ghetto čtvrti Getsemani jsme navíc objevili leguána. Ta čtvrť je aktuálně jedna z nejnavštěvovanějších míst ve městě a zároveň jedna z nejbezpečnějších. Všude visí barevná dekorace, hraje hudba a zdi jsou plný graffiti. Po prohlídce jsme pokračovali vytisknout jízdenky do centra, protože zítra jedeme do Santa Marty a jízdenky v telefonu neakceptují. Když se vše povedlo, vyrazili jsme na místní street food market. Přibližně 10 minut od toho trhu s jídlem jsme procházeli nákupním centrem, kde byla jen nálepka "zákaz zbraní" - tohle v centru města teda nemaj. Trh byl sice zajímavej, ale nechutnej, takže jsme po čtvrt hodině radši šli a sedli si kousek odtamtud na pivo. Večer jsme zakončili plánováním rozpočtu a kontrolou našich vydajů. Zatím to vypadá tak, že se buď uskromníme a nebo se vrátíme domů někdy v půlce března.Read more