• Day 5

Santa Marta

January 13 in Colombia ⋅ ☀️ 29 °C

Náš pobyt v Cartageně končí a my balíme batohy a vyrážíme dál do Santa Marty. Nejdříve se musíme dostat na autobusové nádraží a tak bereme Uber jako vždy. Nějak jsme se po cestě divili, kudy to jede, až jsme dorazili na místo a měli platit trojnásobek standardní ceny (protože jsme taky najelo víc než 3x tolik kilometrů). Po reklamaci nam Uber vrátil peníze. Naštěstí jsme měli rezervu a náš bus jsme stihli. Bus byl super, řidič jel jako magor, ale my jsme měli fakt pohodlný sedačky a místa vepředu, kde bylo spousta místa na nohy. Do Santa Marty jsme dorazili asi o hodinu a půl později, protože řidič podle mě stavěl, jak se mu zachtělo a nabíral i prodejce jídla a drinků podél cesty, aby nám mohli něco střelit. Když jsme dorazili, tak jsme rovnou vzali taxíka do hostelu. Ubytování je super, bydlíme v tatérském studiu v centru města. Santa Marta je krásný, živý, barevný a levný město. Lidi jsou tu super příjemný a máme úplně jinej pocit, co se týče bezpečí, než v Cartageně. Žádný vlezlý prodejci (nebo jen v rozumný míře), jinak spousta nádherných uliček a restaurací. A protože šetříme, dali jsme si k večeři zmrzlinu.Read more