• Day 7

Colinas de Calabazo

January 15 in Colombia ⋅ 🌙 26 °C

Tento den pokračoval s bolestmi břicha, a tak jsem ráno skočil do krámu a přinesl suero, místní drink s elektrolyty, aby se Nikče udělalo líp. Opět jsme sbalili naše věci, šli vybrat peníze, protože příštích 6 dní nikde není bankomat. Po cestě na bus do dalšího ubytování, který leží hned u vstupu do národního parku Tayrona, jsme skočili na jídlo. Kuřecí křídla byly super, Niki se musela spokojit s kouskem mrkve. Bus nás dovezl přímo před náš hostel. Hned po vstupu nás okouzlily výhledy na okolní přírodu a celkově prostory hostelu. Batohy jsme hodili na pokoj a šli se koupat do bazénu, který je napájen přímo z řeky. Odtamtud jsme pokračovali na střechu, odkud je nádherný výhled na celé okolí. V inzerátu hostelu sice stálo, že máme záchod na pokoji, ale náš pokoj měl jako jediný záchod mimo - alespoň na klíč. Po otevření jsme žasli, protože takovej výhled jsme na záchodě nebo ve sprše ještě neměli, takže jsme hnedka skočili do sprchy a kochali se okolím. Hostel má i kuchyň a v nabídce dokonce spoustu vegetariánských jídel. Po večeři jsme hráli hry, a co se dělo dál je vidět na zbylých fotkách.Read more