• Day 6

Santa Marta

January 14 ⋅ ☀️ 27 °C

Po probdělé noci kvůli chybějící klimatizaci jsme se dokopali k tomu jít běhat. Doběhli jsme na pláž, kde je pár strojů, na kterých se dá cvičit a pak doběhli zpátky na hostel. Odtamtud jsme šli zjistit, jak nakoupit jízdenky na zítřejší bus do národního parku. Zastávka busu byla hned vedle místní trhu s jídlem, kde měli spoustu ovoce a nechlazenýho masa. Nakoupili jsme minimango, nějaký extra divný rajče a borojó, to vše si ale necháme na zítřek. V jedné uličce jsme objevili i chlápka, kterej míchá parfémy za babku a rozhodli se to vyzkoušet. Každý z nás si odnesl jeden kousek. Voněj dobře a vydrží dlouho. Po nákupech jsme skočili na oběd, kde měli menu za 10€ pro oba dohromady. Protože jsme ušetřili, rozhodli jsme se nakoupit chybějící oblečení - sehnali jsme sluneční brýle, košili a kalhoty. Teď máme vše. Pak se Niki udělalo špatně od žaludku, naštěstí jsme ale už byli zpět na hostelu, takže jsme mohli v klidu zůstat ležet a naplánovat další kroky. K večeru se to uklidnilo, a proto jsme vyrazili zpět do města ochutnat další street food a podívat se na západ slunce. Den jsme zakončili hraním her, který jsme si před cestou zalaminovali. Tím jsme ušetřili místo v batohu, protože není třeba brát celé bloky, ale stačí jen setřít text. 🤯Read more