• Day 34

Iquitos

February 11 in Peru ⋅ ☁️ 26 °C

Dnešek začal velmi podivně. V 06:50 jsem se vzbudil sám ve tmě a kolem sebe nic nepoznával, celý pokoj vypadal jinak. Vylezl jsem na chodbu a vrátil se do našeho pokoje s číslem 204. Asi jsem byl trochu náměsíčný a v noci odešel z našeho pokoje a lehnul do 203. Naštěstí tam nikdo nebyl.
    Dnešek nebylo nic na plánu. Nějak jsme byli unavení a tak jsme po obědě šli zpátky domů, lehnuli si a učili se španělsky za pomoci Duolingo. Na večeři jsme skončili do restaurace dva bloky daleko, kde jsme dostali obří porci. Půlku jsme zvládli a zbytek tam nechali. Po cestě jsme zjistili, proč nás celý den doma ruší hudba z venku - za rohem se koná festival a hraje zde živá kapela. Protože se ještě slaví, lidé dál lejou vodu a patlají barvy na kolemjdoucí, takže jsme to znova schytali. To by normálně nebyl problém, ale my už nemáme čisté oblečení. Už dnes jsme chtěli dát prát prádlo, ale je neděle a všude je zavřeno, takže to musí počkat do zítřka.