• Day 61

Paracas

March 9 in Peru ⋅ ☁️ 24 °C

Nějak jsme včera marně hledali, co dělat v Paracas i druhý den, a tak jsme se rozhodli prostě nedělat nic. Pořádně jsme se vyspali a vstávali až v 9 (Niki už v 7, protože jsem ji vzbudil 🫣) a přemýšleli, čím začít. Rozhodli jsme se pro pláž, kde jsme včera objevili skvělý flek, kde nikdo nebyl. Sbalili jsme tedy věci a vyrazili na cestu. Po příchodu nám došlo, proč se zde nikdo nekoupal - pláž byla plná naplavených řas a kolem se válely mušle a zbytky hnijících krabů. My se tedy rozhodli jít zpátky směrem k centru, kde byli včera pláže plné. Bohužel jsme zjistili, že je zde situace stejná a nějak jsme nechápali, jak se tady vůbec někdo může koupat.

Nezbylo nám tedy nic jiného než strávit den odpočinkem v houpacích sítích na hostelu. Dokopali jsme se i k hrubému plánování příštích asi 10 dní, což nám trvalo pár hodin. Je znát, že jsme v turistické části, protože ceny hostelů i jídla pomalu ale jistě rostou.

Večer jsme akorát zašli na jídlo a šli spát. Už se těšíme, až budeme z Paracas pryč, protože tu pro nás nebylo vůbec nic co dělat a výlety, které odsud člověk může podniknout, vedou na místa, která teprve leží na naší cestě a kde už máme zařízené ubytování.