• Day 1

Split es a ferry

August 2, 2017 in Croatia ⋅ ☀️ 36 °C

Na szóval az úgy történt, hogy igaz hogy két hete jöttünk meg Toscanabol, de valahogy beficcent meg egy nyaralás. :) Egy hét Horvatorszag: első fele Marci kiterjesztett családjával, második fele pedig vitorlázás a kubaiakkal. Azert ez így nem rossz.

Szerda hajnalban indulás, hnegyed óra csúszással, mert Marcus hajnali kettőig editalt szegényem és én is nehezen keltem. Viharsebes kocsiut Splitig, szerencsesen elkerülve a dugókat, és meg arra is volt egy orank komp indulasig, hogy besetaljunk az ovarosba (nem tudtuk, hogy ilyen gyönyörű, vissza kell jonni!), igyunk egy söcit/proseccot és elérjük a kompot is. Utóbbi annyira tele volt, hogy nem hogy a légkondis lenti részen nem találtunk helyet, hanem meg a fedelzeten is csak a tűző napon. Sebaj, ha az élet citromot dobott, csinálj belőle limonadet!:) szóval kocsiban gyors átöltözes strand szerkoba, majd két óra full napozás és fagyizas a fedélzeten. :)

Hvaron Marci családja már nagyon várt minket, ők par napja érkeztek. Itt vannak a szülei, Anna Thomassal, es ráadásul Thomas norvég családja is (szülők, teso baratnovel és két csodaszép szupercuki gyerkoccel)- nepes kis tábor. Anna szuper hazat foglalt közel a parthoz, nagy vacsi, majd borozás, pezsizes és dalolós gitarest.